dijous, 6 de novembre del 2008

Un dia qualsevol

He sortit a rodar 2 hores i mira per on m'he mullat
I ràpid cap al gimnàs
Son les 21'40 a les 22h entro a treballar
Ja han passat les 8h son les 6'20 del matí i altre cop pluja. Ja sento els rovellons que em criden desde la muntanya!!!
Arribada!!
L'ùnic esser viu que he trobat pel carrer... quan he obert la porta tenia una cara de sobat!!! Doncs ja teniu aquí un dia dels meus, a grans trets. Cada setmana amb un torn diferent vaig adaptant les coses com puc. Amb ganes i organització és pot fer tot!!

7 comentaris:

ViNi ha dit...

ya veig que no solament ni ha un que fa varis torns...esteu moltbojos pero sous uns craks jajaja

Trueno ha dit...

trabajo, eso andao buscando yo, compatible con los estudios y tb la bici, y no soy el único!!!jaja puta crisis,ja

molt be Jordi, ara q la proxima vegada q agafis la bici consulta Meteocat,jaja ànims!!

Juan de Dios ha dit...

ehy jordi yo lo hago me dejo la vista en meteocat.me encanta ver lo que haceis cada uno.muy bueno el post y lo que vale mas dinero es ver la cara de tu perro,pobret hasta las 6 de la mañana sale a recibirte.

Daniel Lopez ha dit...

Dura jornada,te lo digo yo por experiencia,la noche por lo menos para mi es matadora,se perfectamente de lo que hablas.

Animo,con la cronica de hoy les enseñas a los que se quejan y estan todo el dia vageando(algunos amaters) que se puede hacer un durillo dia de entreno y luego cumplir con su trabajo

jordimasfepesa ha dit...

cada dia miro el meteo peró avui....no ho he fet! sortir plobent em fot peró mullar-me quan ja sóc fora m'encanta (de tant en tant, ehhh).
Em surt a rebre i mentre jo menjo algo ell allà al meu costat aviam si li cau algo (que sempre li cau algo).
La nit es dura, però que i farem, es lo que hi ha. Al principi ho portava fatal ara mica en mica vaig acostumant-mi. El que passa que canviant el torn cada setmana no t'acostumes a res.

Ibon ha dit...

Jordi, amb el ordre de les fotos m'has alterat… A quina hora et lleves?? jeje

Ets un crack!!!

jordimasfepesa ha dit...

doncs quan treballo de nits a les 14. més o menys, menjo algo i a la carretera!!