dimecres, 9 de setembre del 2009

Alejandro Valverde

Avui mentre pedalava després de la feina pensava en el talent nat que te aquest corredor. Recordo que en el seu últim any a amateur va guanyar la copa espanya amb “comoditat” a les files del kelme. Apuntava molt alt, i així ha estat. Però sota el meu punt de vista podria haver fet molt més. M’explico. Te un palmarès espectacular, impressionant...però no se el perquè en el ciclisme espanyol si no ets un home tour no ets ningú. La premsa s’ha entestat a fer-lo campió del tour o de la vuelta, l’han coronat avanç d’hora. Li han dissenyat (els organitzadors) un recorregut que li va com anell al dit, ports curts i explosius cronos curtes... Però jo crec que no guanyarà la vuelta ni el tour. Hi ha hagut altre corredors espectaculars, amb un palmarès molt bo, però com que mai van guanyar la vuelta ni el tour no son recordats per la immensa majoria. Valverde és un gran corredor, espectacular. Te una explossivitat que em recorda a la del meu corredor predilecte (vinu), és un corredor valent (quan pot decidir que fer), és una força de la naturalesa, però no sap mantenir un nivell prou bo durant tres setmanes ni estar 100x100 concentrat en carrera. És veu tan superior als altres que és pensa que ell sol pot resoldre qualsevol situació(ara em ve al cap la vuelta de l’any passat). Penso que si és dediques a córrer de la manera per a la qual esta dotat seria un corredor que podria assolir molts més èxits dels que ha assolit, però això no passarà mentre estigui en l’equip que està, per tant tindrem que disfrutar d’ell en alguna etapa de les grans voltes o en alguna clàssica de les seves.

3 comentaris:

Daniel Lopez ha dit...

Quizas sea asi Jordi,ahora con la era de Contador el tema de que ganara un tour ha quedado secundario,ya sabes que los medios enseguida te dan ganador del tour o de una vuelta.

El tiempo lo dira...pero mientras tanto creo que Valverde podia hacer historia ganando carreras de un dia,carreras que son un simbolo en el ciclismo...

Judith ha dit...

No sé perquè,no m'ha caigut mai bé.
Es clar que és un bon corredor però hi ha alguna cosa d'ell que no m'agrada.^-^

Daniel Lopez ha dit...

Me alegro mucho de que poco a poco vayas progresando con los entrenos,despues del paron que has tenido,este es el mejor premio...