divendres, 16 d’octubre del 2009

Motivat

La temporada ja està acabada, potser si penso. Però mentre molts corredors estan pensant en descansar, plantejant si seguir o no, o en quin equip, que estan cremats... Jo no! Deportivament parlant l’únic que tinc al cap és pedalar, de fet, sempre m’ha passat el mateix, mai he acabat la temporada fart de bici i vaig estar 3 anys corrent molt, molt! Sempre quan acabava l’escalada a Montjuïc, ja estava pensant en la seguen temporada i fins a dia d’avui no m’he plantejat deixar de pedalar. Aquest any és molt diferent als altres, la temporada s’he m’ha fet curta, de fet he fet uns 5000 km desde mitjans de Juny, no estic gens cansat. Però hi ha una cosa que si que ha canviat i és la meva motivació. Sempre ha estat gran, però a dia d’avui la meva motivació és grandisima. Afronto la pre-temporada motivadisim, amb una il•lusió que no m’he l’acabo i amb unes ganes descomunals. He fet cas a companys de bici i m’he posat en mans d’un preparador i avui m’he comprat un pulsometre amb cadència!!! Si m’obliguen a anar a més de 70 de cadència....jejejejejejeje. Segurament aquesta temporada que ve serà molt especial per a mi, després del “susto” d’aquest any i de l’operació i va haver moments en que vaig pensar que no tornaria a pedalar tal i com a mi m’agrada (a tope!) Estic segurisim que tinc molt marge de millora i que aconseguiré nous objectius encara que el meu objectiu principal ja el vaig complir aquest any... tornar a pedalar en un gran grup...

10 comentaris:

Joan Sanchis ha dit...

Las cosas se aprecian mucho más, cuando estamos a punto de perderlas (aunque no debería ser así). Mucha suerte en esta nueva temporada, de motivación ya veo que vas sobrado, y eso es muy buena señal!! Saludos!

www.ciclismodesdelleida.com ha dit...

JODER CON PULSOMETRO NENG!!!!!
MIEDO ME DAS....!!!!!!
Y CON CADENCIA?
EL PROXIMO ARMSTRONG!!!!!!!


Masferrer con cadencia? jijijji

frena un poco crack que asustas...

Juan de Dios ha dit...

ahora estas como un niño con zapatos nuevos y eso es increible pero creo que a los que nos gusta DE VERDAD esto de la bici con los años vas a mas en motivacion.TU ESTE AÑO YA HAS GANADO NUESTRO CORAZON,JORDI,EL AÑO QUE VIENE DISFRUTARAS COMO TU TE LO MERECES.

ERES UN CRACK Y YA DESEO QUE EMPIECE EL AÑO PARA COMPARTIR CARRETERA CONTIGO

Juan de Dios ha dit...

POR CIERTO JORDI PEAZO DE FOTO

Daniel Lopez ha dit...

Gracias por transmitirnos esa ilusion y esas ganas por dar pedales...

No cambies amigo...

oscar ha dit...

Joder tiu.
Quina enveja tenir aquesta trempera.
Molts anims i m'alegro que hi hagin corredors amb aquest esperit.
Anims i a donar guerra.
Salut.

Oriol Figuerola ha dit...

Eeey Jordi!!! Motivació al 200%, això sí que és bo!! Ja veuràs com amb el preparador, a la llarga recolliràs uns bons fruits, i lo de la cadencia a més de 70 ..... t'hi hauràs de començar a acostumar, jejejeje.

Salutacions krak i a tope aquest hivern!!!

Ciclista ánonimo ha dit...

Da una envidia sana leerte, como me gusta verte así de motivado y dispuesto a mejorar.
Suerte crack y ya nos contarás como van tus progresos a 71 rpm :D

Andreu Vidal ha dit...

Hola Company:
Estic molt content de veure't aixi i et comprenc perfectament per que com tu saps jo no he pogut competir aquets any i les ganes de corre amb surten per les pestanyes.
Salut i força

Andreu

jordimasfepesa ha dit...

pues si! les coses son així!! qui ha dit que els veteranos no tenim il.lusió??!!
com diu en Jande, com més temps i anys passen la il.lusió i les ganes van creixent!!!
ens veiem a les carreteres!!!