diumenge, 22 de maig del 2011

CICLISME DE VERITAT

Avui es un d'aquells dies que es recordaran, una d'aquelles etapes que et fan sentir orgullosos del esport que practiquem. Una etapa mitica, de treure's el barret. Un escpectacular Mikel Nieve, un inmens Garzelli, un gran lluitador com Nivali, un gran Joaquim Rodriguez, un increible scarponi i un totpoderos Contador. Queda clar que la veterania es un grau... L'etapa d'avui la recordaré molt de temps, per a mi si tinc que explicar el que es ciclisme i no em surten les paraules sempre possaré d'exemple aquesta etapa perquè la gent m'entengui. 7h30' el primer, 8h12' l'ultim! un exel.lent a tots i cada un dels corredors, la meva admiració des del primer a l'ultim. La veritat es que em costa trobar paraules per explicar tot el que sentit, els que ho heu vist ja sabeu el que vull dir, i els que no us animo a veure tota la etapa. ESPECTACULAR, aixó es ciclisme!!!!