dijous, 30 de juny del 2011

cara a cara? uffff!!!!

Per mi no tindria calor, ja que el millor ciclista de la historia atacava a totarreu, pujada, baixada, plà, avituallaments, adoquins... com diu ell. Merckx, contra Contador, un duel que mai veurem i que cada un pot imaginar, pero sota el meu punt de vista es que està clar es que Merckx era un lluitador, un guanyador. Molts em direu que els temps han canviat i que ara ja no es com avanç, potser si, pero sense cap dubte amb quedo amb el ciclisme d'avanç, on tothom savia com començava una etapa i ningú savia com acabaria, el que era segur era que la lluita estava asegurada.
El tour ha canviat. Ara a tots aquells que em deien que el tour era perfecte per fer la migdiada ara els dono la raó. Espero que la torni a tenir jo ven haviat!!!
Aquest any tinc el precentiment que algun jove valor treura el cap i plantarà cara a les dues vedetts!! tinc dos candidats....
Aquest Tour serà especial per a molta gent, sobretot per en Beñat Intxausti, que vol dedicar un maillot a un gran corredor.
Jo mentrestant a seguir rodant, recuperant forçes per dissabte. Toca una de les millors carreres del calendari català, a sant pere de ribes!!

3 comentaris:

Marc ha dit...

No vaig tenir la sort de poder viure la manera de córrer de Eddy Merxck, doncs jo encara no havia nascut. La manera de córrer d'ara, amb "pinganillos" on la cursa va més controlada i en ocasions mane més el director que el propi corredor, fa que no es visqui aquest ciclisme èpic que es tenia abans i com tu bé dius, es sabia com començava una etapa, però no com acabava. Ara sembla que les coses estan més decidides quan es fa una gran volta o una gran clàssica. Tant de bo tornés algun dia aquell ciclisme d'abans.

Juan de Dios ha dit...

es lo que tenemos.si ya se ve en catalunya,se corre para hacer el puesto,pues imaginate si hay dinero por medio.En cuanto a la comparacion,no la hay,ni la habra,simplemente no se puede.creo que el ultimo ciclista a la antigua,en las grandes y para ganar,fue chiapucci.
otra cosa,al que le gusta el ciclismo ,lo de la siesta no lo entiendo,la verdad.

jordimasfepesa ha dit...

jo crec que l'ultim va ser Jalabert.
Lo de la siesta es per gent q només mira el tour des de la època d'indurain i no mira res més!!
però t'imagines un tour merckx contra el pistoles, amb les seves maneres de veure el ciclisme?