dilluns, 29 d’agost del 2011

sempre la mateixa historia

Avui parlaré d’una cosa que penso i parlo amb els companys cada cop que arriba aquesta època de l’any, i tots els que em coneixeu sabeu que es una cosa que em preocupa i m’indigna a l’hora. Aquesta no es altra que la falta de paraula dels corredors, i més que falta de paraula es falta de compromís! Cada any passa igual, cada any comencen la temporada 10, 15 o 20 corredors als equips i acaben 4 o 5. Evidentment no tots els equips son iguals i veig amb enveja els equips del CKT i l’Ilerdense que pràcticament son els mateixos que van començar la temporada. Jo sincerament no ho entenc, es evident que tothom pot faltar a les carreres, es evident que tots tenim les nostres feines i les nostres famílies, i està clar que el primer es el primer. Però una cosa es aquesta i l’altre es la falta de compromís, està clar que son coses cent per cent diferenciades. Molts del corredors que fan això son els mateixos que a principi d’any es queixaven de que no hi havia carreres, son els mateixos que demanen i demanen, son els primers en demanar i els últims en donar. Potser em faré pesat, tan m’he fot, però jo quan passen aquestes coses penso en el que han patit els que treuen els equips endavant, en el que han lluitat per ser convidats a les millors carreres, els maldecaps que tenen per tirar un equip endavant, directors que fan 500 km per anar a les carreres i després només i van 3 o 4 corredors... i quan penso tot això el cor s’hem encongeix. . Evidentment si em sap greu tot això, més greu em sap que això passi al equip on jo corro. Però també vull agrair a les persones que son al contrari, aquelles que compleixen, aquelles que tenen paraula, en definitiva als companys que son companys... a tots ells gràcies!!

8 comentaris:

Juan de Dios ha dit...

esto es lo de siempre y creo,que los buenos son los que estan y no los que faltan.da pena ,jordi,pero seguro que estos que no van a correr son los mismos que se pasan toda la carrera a rueda y luego hacen el puesto.Vosotros,como nosotros,este domingo dimos una leccion de verguenza ciclista,cosa que otros no pueden decir

Cristian Pulido ha dit...

si que es trist jordi, si que es trist... que siguem cinc corredors a un equip en una carrera que segur que a mes de un li pilla ben prop... i tot per dir: la temporà se m'ha fet llarga.. pero be, es el que hi ha, jo he fallat a moltes carreres, ja siga pels estudis o perque el viatge ix car, pero em van demanar que anara a zaragossa i vax anar, perque si es fa falta, hi ha que estar... espere que açò no ho veguem dos o tres, sino que ho veguen els que quan fa falta, no estàn...

jordimasfepesa ha dit...

si juande, però sap greu, llabors aquests son els primers que quan es va a correr alguna volta o carrera a fora volen anar-hi!
Christian, jo em trec el barret amb bosaltres que vau venir de fora, però ja em refereixo a la gent d'aquí, de catalunya, evidentment els que sou de fora es totalment comprensible! pensa que si ahir haguesim set més joaquin potser hagues tingut opcoins de guanyar la carrera, però en fi... un plaer correr amb tu i sergio! Sort i anims a la volta a Valencia

Paco ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

eso, eso libertad de escritura.

jordimasfepesa ha dit...

possa el teu nom i cognoms i podras escriure, sempre i quan no faltis el respecte a ningú, es poden dir les coses sense menysprear ningú, ok? pues ala! ja ho saps!

pit i collons ha dit...

aquí podeu seguir el meu nou blog, aquest no se que li passa que no em deixa fer més entrades!
http://www.jmppiticollons.blogspot.com/