dimarts, 14 de juliol del 2009

Emoció

Això és el que vaig sentir el dia de la carrera de Sant pere de Ribes. Una emoció continguda que en el moment de la sortida em va costar molt d’aguantar. Molts son els mesos que han passat desde la meva ultima carrera i la veritat és que estar allà sobre la bici amb els dorsals posats a l’esquena va ser molt emocionant. Emoció també en veure tots els companys d’ofici, ja se que els havia vist en d’altres carreres, però aquest cop era diferent, aquest cop ja també sortiria a pedalar al seu costat. En quant a la carrera, van ser 25’ de contrarellotge, entre nervis, calor i rapidesa no vaig ni tenir temps d’agafar un ritme que d’altre banda era massa alt per a mí. D’aquí 15 dies tornem’hi a Sant Jaume dels Domenys i el dia següent a Camarles (tot i que no està clar que és faci). Espero estar amb uns quants quilometres més a les cames i amb més ritme, perquè de ganes m’en sobren. Avui visita al metge que em va operar, tot correcte. O sigui que tot i que em van dir que ja estava bé, que t’ho digui el metge que et va operar tranquil·litza molt més!!
Foto: Yolanda

9 comentaris:

Daniel Lopez ha dit...

Me alegro un monton de tu regreso,por fin!!!!
Espero que lo estes disfrutando...

Juan de Dios ha dit...

nada nada que en sant jaume ya seras rueda a vigilar.ENHORABONA CAMPIO!!!!!!!!!!!!!!!!

ViNi ha dit...

radio vuelta informa que el dorsal 83 a arrancado de pito!!! creo que ya te veo arrancando como lo hicistes el año pasao en la Pobla de Mafumet nada mas salir del pueblo!!

nos vemos en sant jaume!!!!

www.ciclismodesdelleida.com ha dit...

Sin prisa pero sin pausa, Jordi.
Ya estas de vuelta!

jordimasfepesa ha dit...

roda a vigilar.... falta una mica, però et garantitzo que per poc que pugui arrancaré, encara que sigui un atac de "peseta".
Quina memoria vini... jo també ho recordo.
Mica en mica i amb voluntat tot surt endavant!!

XAVI NOVELL ha dit...

Jordi Foguerada continguda ... però Foguerada DESDE EL PRINCIPI SI SENYOR!!!! ets un crack, !!*!!

Anònim ha dit...

Portes el 83???
Es el que portava jo l'any passat!!!!
Apa Anims i ens veiem a la proxima!!!!
M'alegro que t'hagin dit que tot esta be...perque aixi podrem tornar a rodar junts com l'any passat a Inauguracio, sabadell, etc....
Anims i endavant!!!!
Falconety

TONI TIRADO ha dit...

Me alegro que tengas de nuevo salud para ponerte un dorsal.
Una pregunta: Es de ámbito catalan la carrera de sant Jaume de Domenys? ¿puedo correr este sábado en Sant Jaume de Domenenys?

jordimasfepesa ha dit...

Es de anvit estatal, és 1.12.2, aquí et deixo l'enllaç de la rfec on surt:
http://www.rfec.com/vistas/calendario/calendario.aspx