divendres, 23 d’abril del 2010

La boca

Pensareu que aquest post va dedicat als corredors que oerden la força per la boca, però no serà així, tot i que he de reconeixer que dona per a molt el tema... El meu escrit va referit a la boca, a les mils de vegades que he sentit el que pot arribar a afectar una caries en el rendiment esportiu. Ho expico per experiencia propia, ja que fa setmanes que tenia mal de queixal, però el panic al dentista m'encegava, fins que pres del mal vaig decidir-me, queixal fora i mal fora! Feia setmanes que el meu rendiment no era el que jo esperava, entrenava cansat i no rendia bé. Explico tota aquesta parafernalia perquè moltes vegades ens fixem en coses per millorar el nostre rendiment, ens quidem, ens sacrifiquem i ho fem tot per arribar al punt de forma que volem, i moltes vegades no parem atenció que una cosa com aquesta pot transformar-ho tot. Potser també entrarà el factot psicologic, peró des de que tinc la boca en condicions he notat una millora Doncs aixó, si tan primirats som en algunes coses i tan valents per d'altres... pit i collons i cap al dentista falta gent!!!

3 comentaris:

Juan de Dios ha dit...

je jeje por suerte,jordi,no sera nada mas que eso y tienes mucha razon en el post.ahora a cuidarse y descansar

oscar ha dit...

Ja et val Jordi.
Quin juvenil jejejeje.... home això ja hauries d'haver-t'ho mirat fa temps.
Salut.

TONI TIRADO ha dit...

M'alegro Jordi!