dimarts, 3 d’agost del 2010

Ramunas Navardauskas

No soc de seguir corredors del camp amateur, però aquest em va fer canviar, va ser aquest any quan el vaig veure guanyar la Perpinyà-Girona i al dia seguent la Girona-Perpinyà amb gran claredat.
Vaig decidir que en seguiria la seva evolució.
Aquesty corredor corria en un gran equip, La Pomme de Marsella, equip punter frances que corre carreres a nivell europeu. El que no entendré es com no hi han equips catalans que facin aixó...
No vaig tardar a tornar veure'l guanyar, va ser ni més ni menys que a la Liège - Bastogne - Liège Espoirs o el que es el mateix, amateurs.
Seguidament va guanyar la 2º i 3º etapa de la volta al Bidasoa fent 3º a la general i 15 dies més tard va guanyar una etapa a la ronde de L'Isard.
Va fer 4º al Tour des Flandres Espoirs (amateurs) i per un amant com jo de la Paris -Roubaix va acavar en 8º lloc a la Paris-Roubaix Espoirs.
També a estat sots campió de Lituania en ruta i 3º en contrarellotge.
Amb aquest palmares ha estat fitxat recentment pel Garmin i amb una mica de sort el podré veure entrenar per terres Gironines.
Al meu entendre es un corredor complet que es defensa bé en tots els terrenys i les seves victories així ho demostren.
O sigui que és la meva aposta de futur!!