dijous, 21 de juliol del 2011

Campionats de catalunya

Dissabte es celebren els campionats de catalunya en ruta, una carrera que sempre m'ha fet especial il.lusió. Aquest any ja fa un mes i pico que s'haurien d'haber celebrat a Tarragona, pero la falta de paraula i de responsabilitat d'alguns ho va impedir. Com molts pensavem, els campionats de catalunya es celebraran, pero no pas fent una carrera nova, sino posant aquest titol en una ja existent. I aquesta es la carrera de Sant Jaume dels Domenys, que si jo hagues de triar, quina triaria seria aquesta. Una carrera que trancorrer en un circuit en forma de vuit, i que es fa durissim, no pas per la orografia del terreny, que es planer, si no per la calor i per el possible vent. Els dies van passan i cada cop les sensacions son més bones, pero una cosa son les sensacions entrenant tot sol i una altre son les sensacions quan estas a la carrera, suposo que els que correu sabeu del que parlo. En fí, dissabte sortirem de dubtes!!! ens esperen 130 km de calor, vent?, ràpidesa... quantes coses!!! pero una de segura i que la poso jo, GANES!!!!!!! Per cert, sembla que el tour s'anima!!!!! Gran contador (encara que no es sang de la meva deboció), pero molt d'ull amb evans, per mi el màxim candidat a guanyar (tot i que no m'agrada gens la manera que te de córrer) samuel va a més! i ridicul espantos dels Shleck, tot i que crec que tenen un as amagat, i el gran Voeckler, que el veig al podi de paris!!!

3 comentaris:

Trueno ha dit...

i vaya si tenien un as amagat!! avui Andy ha de tornar a atacar per assegurar el maillot groc!

Juan de Dios ha dit...

calor,calor no va a hacer y a mi me hubiera gustado que el campeonato catalan fuese en sant pere de ribes,pero ya me vale en sant jaume.son carreras muy bonitas pero muy muy duras

jordimasfepesa ha dit...

clar a sant pere!!! així ja series campió! aixó no val!!! jejjejejee
jo el que vull es que el casmpionat generi una nova carrera!