dimarts, 6 de gener del 2009

Ciclocross a Manresa

Jordi soler
Jose a la rampa enfangada
L'adrià tous
L'Alfonso, amb el cor a 200!!
Carnicer 2º, i izquierdo, 3º
Aquí és veu un bon canvi, d'anar a sobre a possar peu a terra
L'Alfonso, quina rampa!!
Lozano, guanyador incontestable
El Jose a la 1º volta.
Finalment el dia va acompanyar i és va poder disfrutar d'un bonic espectacle, tot i el retard de la prova reina que va començar passades la 13! Vaig poder veure uns quants bloggers i el meu futur company d'equip, l'Alfonso. En Jose és va fer quasi una volta sencera al circuit amb la roda davantera punxada i per tant la va fer a peu.

12 comentaris:

Daniel Lopez ha dit...

Buenas fotos Jordi,por lo que veo estuviste presente,tu tierra no?

Jordi Soler ha dit...

Que frio hace en Manresa!!!
menos mal que se levantó la niebla y acabó haciendo un buen dia...
muy buenas las fotos...

www.ciclismodesdelleida.com ha dit...

buen reportage...
aun me duelen las patas Jordi...vaya pateadaaaa!!!!!!

jordimasfepesa ha dit...

si dani, jo he viscut sempre a sant joan de vilatorrada a 3 km de Manresa.

Trueno ha dit...

bravo Alfonso, amunt Alcanar!!!!!

bravos tb a la resta, pero sou rivals,jaja

Juan de Dios ha dit...

buen reportage jordy.el año que viene nos vamos a tener que apuntar tu y yo no????.vaya tierra esa,creo que es mi segundo pueblo ya que casi todos mis entrenos largos los hacia por alli.mitica zona de MARGANELL,MITICA ESTENALLES O MURA,MITICA FUENTE EN SAN FRUITOS JEJEJEJ

Ernesto ha dit...

ostias! no em vaig fixar que hi eres allà, t'hauria saludat.
Ja saps, diumenge a Sallent!

Oriol Figuerola ha dit...

Bones fotos jordi, el GRaham Watson català, jejeje. Per les cares de la gent a les fotos, es veu clarament que ha de ser molt intens, deu ni do!!

jordimasfepesa ha dit...

juande, per poc que pugui et prometo que m'apunto!!!
Ernesto, jo no et vaig veure, ho sento, sinó et faig la foto. A sallent no podre anar, aquest cap de setmana em quedo a Torroella.
Oriol, ja t'asseguro que van patir. i molt!!

Alfonso ha dit...

Merçi Masfe! Bones fotos per a recordar una carrera duríssima i que s'hem va fer llarguíssima.
Al final mitja volta a peu sense cadena (Per segona cursa consecutiva), i últimes 5 voltes amb la bici de la meva xicota de talla 49 (Jo faig 1'80), que a les baixades semblava que m'havia de matar.
Ara a cudar-se Jordi que l'equip necessita d'un tio en collons.

jordimasfepesa ha dit...

de res Alfonso!!! el plaer va ser meu de poder-vos veure i fer-vos les fotos!!!

jordimasfepesa ha dit...

la plantilla del gran valirahttp://www.uci.ch/templates/UCI/UCI2/layout.asp?MenuId=MTUyNzM