dilluns, 6 de setembre del 2010

Camí a l'Empordà

Avui comença el meu camí cap al XI cinturó ciclista a l'Empordà. Després de cinc dies de descans actiu, i de fer unes passejades a lo "verano azul" avui he començat a entrenar pensant en el cinturó ciclista a l'empordà. Objectiu? evidentment no és altre que poder acabar, sóc conscient del nivell d'aquesta prova on participen set equips professionals i onze d'amateurs. En total uns 140 corredors, 3 etapes i un total de 480Km. Aquí podreu veure el recorregut de les 3 etapes. I aquí les altimetries i els perfils de les 3 etapes. Dur, molt dur. Però m'es igual. Amb les ganes i la ilusió que m'ho agafo segur que tot sortirà bé. Qui m'havia de dir a mi fa un any que ara estaría en dispossició de córrer el cinturó de l'Empordà! Sense oblidar dues de les carreres que més ganes tinc de córrer, aquest diumenge a Olot, i el dissabte que ve a Manlleu, les dues ultimes grans clàssiques de l'any, que els i tinc unes ganes!!!!mmmmmm!!!!!! doncs apa, a entrenar fort i PIT I COLLONS!!!!

5 comentaris:

Marc ha dit...

Mai millor dit!PIT I COLLONS!

Juan de Dios ha dit...

ya sabes que estare animandote,ya que no podemos acudir y tu seras nuestro representante animico.a tooooooooooooooooooooppppppppppppppppeeeeeeeee!!!!!!!!!!

TONI TIRADO ha dit...

tots sabem que et feia il.lusió de participar en aquesta cursa i m'alegro molt. A donar-ho tot en la cursa. ah i molta sort!!!!!!!!!!

Amat Artigas Personal Blog ha dit...

Salutacions companyer! Segur que ho faràs molt bé! Estaré per allà pel que faci falta, ja ho saps. Una abraçada desde l´Estartit! Amatstrong.

oscar ha dit...

Et desitgem molta sort .
Salut company.