dissabte, 11 de setembre del 2010

Sense ganes, cansat...

Aquests son alguns dels adjectius que se solen sentir quan arriba el final de temporada. Molts equips tenen problemes per confeccionar els equips per anar a córrer les ultimes voltes de la temporada. Quan truquen als corredors i ells donen llargues i diuen que estan cansats, que porten moltes carreres a sobre, que no estan motivats, que els costa entrenar, que no tenen moral per sortir a fer 4 horetes i un llarg currículum d’excuses. Això si, al mes de gener tots a trucar portes per poder parar la mà. Em sembla indignant la poca professionalitat d’alguns corredors a l’hora de respondre a el que s’espera d’un corredor, que com a mínim es que vagi a córrer. Evidentment parlo dels corredors que es dediquen a córrer i entrenar, a corredors que no saben el que els espera quan tinguin que penjar la bici i posar.-se a treballar, també quan soni el despertador a les 5 del matí trucaran a la feina i diran que estan cansats? Molt poca serietat es el que abunda avui dia. Diumenge cap a Olot falta gent, una cursa que m'agrada molt i que li tinc unes ganes especials i a sobre aquest any serà campionat provincial gironí!! per fi tenim provincial a girona!! i aquest any ens quedarem sense campionat de Catalunya de CRI?

4 comentaris:

Sergi Escobar ha dit...

Dia 26 campionat de catalunya crono al Vendrell, categories cadet y elit-sub23.

Pel lateral autovia del Vendrell,amun i avall, pasiencia Roco!!

jordimasfepesa ha dit...

i com es que tu ho saps i a la fede no diuen res?
casun tot!!
jejejeje

Sergi Escobar ha dit...

ja t'aseguro que ningú més que jo dona pel cul pq fagin la cri. jejejej

jordimasfepesa ha dit...

doncs em sembla perfecte que ho facis!!!
ara, vindré a totes amn la cabra que m'ha deixat!!!
una bh de ferro! però un cop llançada amb les hed vola!!!!