dijous, 2 de setembre del 2010

Juneda

sense cap mena de dubte es una de les carreres que més m'agraden del calendari. Segur que és per les llambordes (adoquins), que per tot apassionat a la Paris-Roubaix li fa pensar en el que deuen de sentir els privilegiats que la poden córrer. Ahir doncs, cap a Juneda falta gent, un deu de carrera i un onze en organització!! amb un public molt nombros i entregat van fer que per una estona em sentis un privilegiat sobre els adoquins.... Tot i que no son tan durs com els de la Paris Roubaix....
Vaig disfrutar molt... molt....
En el tram final dels adoquins passavem per aquest carreró amb les voltes...
Juneda va ser la ultima carrera de la serie que teniem de carrera dia si i dia també, acabo aquesta serie molt motivat i gens cansat i amb ganes de més!!! molt més!!
ara a recuperar bé i ha encarar la recta final, dia 12 a Olot, dia 18 a Manlleu, 19 a Tarragona i.... ja és oficial,!! el dia 1,2 i 3 d'octubre disputarem el cinturó ciclista de l'empordà!!!!
un orgull poder córrer defensant un club com l'Alcanar!!!

3 comentaris:

Juan de Dios ha dit...

yo disfrute viendote ganar una prima.fue espectacular y muy emocionante,ya te lo dije alli que me emocione.

una de las mas bonitas carreras del calendario catalaan

roadman ha dit...

Jo may habia corregut akesta cursa, pujant per l'adokinat pensava q era cancellara ( aixo si sense motoret, jejeje)

jordimasfepesa ha dit...

ja veus Juande, vaig tenir molt bones sensacions!!
vaig a més!!!
uns esprintem per pagar el viatge, altres....
Alex, des de lo del tour cancellara ja no es cancellara!
jo també vaig disfrutar com un nen pensat que era museuw, recordes aquelles calvalgades pel adoquins, quan atacava a 50 de meta?
buffff!!!