divendres, 17 de setembre del 2010

Recordant...

Arriba el final de temporada i l'altre dia vaig començar a mirar tot el que vaig correr l'any 2004, que no va ser poc! Presentació d'equips de la Volta a Galicia La volta al Salvador La volta a Tarragona, i un somni fet realitat, correr el valenciaga!!uff, pell de gallina cada cop que recordo elmoment de la sortida i tot el cap de setmana... Macario, Iguanzo, Guerrita (el meu debut en copa espanya)i Aiztondo. Les quatre puntuables per la copa espanya. Circuito Montañes, sense paraules, la millor carrera per etapes que he corregut mai. Vaig acabar 3º per la cua i en Didac Quadros em va dir que qui acabava el circuito obtenia el carnet de ciclista!! Memorial Mariano Rojas i la classica de Santa Anna Galicia, goierri, Toledo i Cartagena, quatre voltes més cap a la saca!! Torredonjimeno (copa espanya), cinturó de l'empordà, Clàssica de Triana i volta a Coruña. Aquest any també vaig córrer la volta al Salvador a centreamerica, recordo que vaig acavar l'any amb 85 dies de competició! sense cap mena de dubte un dels meus millors anys com a ciclista, ha vaig córrer tot, recordo que aquell any amb molt d'afecte, van ser molts moments viscut i amb molts de bons records...

6 comentaris:

Daniel Lopez ha dit...

Desearte un buen fin de semana, suerte y bonito recordatorio...
Saludos

Juan de Dios ha dit...

vaya temporada y lo que se parece a las mias haaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyy que tiempos!!!!!!

Antoni Carulla Abadal ha dit...

Noi, m'ha posat la pell de gallina el llegir sobre aquestes antigues temporades teves. La veritat, estàs fet tot un veterà dins del món del ciclisme, amb tantes experiències viscudes i tanta tralla a la teva butxaca!

Anònim ha dit...

Nen:

Si recordes, aquell any vam córrer moltes d´aquestes curses junts.
Era el meu primer any "carretero" de veritat i m´ho vaig passar pipa voltant per les Espanyes.
Això sí, la reventada que vaig tenir a Circuito va ser de traca...
Peñita

Anònim ha dit...

Recordo la gent què érem:
Tondo, Quadros, Wilson, Antonio, Pintado, Rebollal, Piferrer, els ucranians....
I el Gonzalo de director, per mi, el millor director en carrera què he tingut mai...

Peñita

jordimasfepesa ha dit...

ja veus peñita!!!!
jo encara la recordo la reventada del circuito, recordo la nit avanç de la ultima etapa que estavem al bar fen el cola cao i tu estaves mort!!!!
jejejeje
jo també que consti, però la teva cara era de foto!!