diumenge, 5 d’abril del 2009

Volta ciclista a el Salvador (2º part)

Retalls de la premsa El dia que vaig ajudar a en Jaume moralment
En paco lligant una camara al manillar i la potencia
je, je, je, una animadora el la sortida d'una etapa
En Jaume i jo tiran-li aigua per sobre
Dos corredors jo i en Pintado
Un dia que hi havia cri jo vais decidir surtir sol a fer 5h, em van dir que sol no sortis que era perillos. Jo vaig sortir, no podia estar allà sense fer res, i vaig pensar que exageraven. I era així, vaig fer 4 o 5 hores sense cap mena de problema, això si, passant molta set. No és podia veure aigua de les fonts (no era potable) i amb una temperatura de 40º... Vaig arribar una mica pajaritu. La veritat es que va ser una volta molt ven organitzada, el dia de la presentació va ser en la seu central d’un banc (cuscatlan) va venir un cantant i tot i ens van fer una gran presentació. Ens van tractar com a professionals. A les sortides i arribades i tots els pobles per on passava la carrera les escoles paraven i els nens sortien a veure passar la carrera, les bandes de musica dels pobles tocaven al nostre pas... increïble. Em vaig sentir ciclista de veritat.
En resum, una gran experiencia que aconsello a tothom...

9 comentaris:

www.ciclismodesdelleida.com ha dit...

eres un puto crack Jordi.
esos diarios demuestran como eres como persona, CHAPO! un compañero y amigo de los tuyos...si señor.
Estoy harto de ver a buenos corredores, pero es muy raro ver en estos dias a compañeros como tu.

Juan de Dios ha dit...

nada mas que decir que comparto lo que dice mi hermano,ERES UN CRACK!!!!

ViNi ha dit...

eres makgiver!!!!! o como se escriba jajajaja muy grande!!

Jordi Soler ha dit...

Si señor, gran experiencia...

Daniel Lopez ha dit...

Siplemente precioso.....
Que envidia sana!!!!!
Me apunto a las opiniones de Jose y Juande.

jordimasfepesa ha dit...

La veritat és que hi penso tot sovint, llastima de la mala sort i dels cabrons del arbits que no em van volguer repescar!!

Oriol March ha dit...

jjejejejje jo també feia alguns dies que no em passaba per el teu. De moment tinc 4,9 i 10 posició. Però, encara no e comensat a competir per carretera. A veure si la semana que ve, el equip va a Sabadell i m'estreno.

oscar ha dit...

Molt be tiu.
Estic amb els altres.

Albert Olivé ha dit...

Molt bé Jordi!!! Això si que és ser company!!! Felicitats.