dijous, 3 de desembre del 2009

Apurant al màxim!!!

Apurant!!!! cada dia que surto arribo a casa de negre nit!! com en Zugasti però en dolent, jejejejeje!!!
Val la pena veure les postes de sol....
De l'Estartit a Torroella pel la carretera secundaria
El botí que vaig fer en la caminada dels dimarts....mmmm!!!! estaven de vici!!!
no diré pas on els vaig trobar....
I aquesta foto la vaig fer diumenge per un amant dels clàssics!!!!
Aquest serà la tonica del meus entrenaments!!
el dia és curt i plegant de treballar, anar al gimnàs ha aixecar quatre ferros, i sortir a estirar cames no hi ha temps per a més.
Per sort ja tenim llum al mini poligon del poble hi podré fer uns km més però....
Sort que se que anar al gimnàs és bo de cara a rendir millor, perquè sinó .... mira que arriba a ser aborrit!!
En fi.... Paciencia amb el gimnàs i gas a la burra!!!!
per cert, ja queda poc per la cursa del gall d'indi!!!!!!!!!!!

4 comentaris:

Judith ha dit...

Vés en compte amb la foscor.
Ostres tu! Quants bolets! I aqui dalt ja no n'hi han...
Visca el sacrifici!

Daniel Lopez ha dit...

Viendo estas fotos vale la pena apurar al maximo,vaya fotos,presiosas,que envidia Jordi...

Trueno ha dit...

a quan va el kilo de rovellons?jaja

jordimasfepesa ha dit...

Vaig al.lucinar amb els bolets!!
Dani, si haguessis vist la posta de sol d'avui avent fet tramontana...espectacular!!
Carles... pucinuqiu!!!!!(gratis)