divendres, 19 de febrer del 2010

Hollybood

Avui com que feien una social a 5km de casa he decidit anar-hi, però casualitats, o no, de la vida he viscut una situació totalment surrealista. La cursa ha durat 10km, el temps que han tardat els arbits en veure que allò era un autèntic perill. El cas és que aquesta era una social organitzada per gent francesa, que fan unes estades per aquí la costa i organitzen un parell de curses entre setmana. Doncs resulta que no havien demanat permisos i que no hi havia Mossos d’esquadra a la sortida. El circuit era anar i venir de Torroella a l’Estartit (10km) 8 vegades. Imagineu que erm uns 120 i amb un cotxe davant obrint cursa i amb el trànsit obert!!! Una autentica bogeria, perillós, molt perillós, jo anava a cua de paquet i anava ven acollonit, gent passant endavant del paquet invadint el carril contrari i amb cotxes de cara!!! Al final els arbits han parat la carrera, de totes maneres jo tampoc hagués continuat. En fi, com si d’una d’aquestes pel·lícules impossibles de Hollybood es tractes. Al final ens em ajuntat uns quants hi em anat a fer un bon entreno.

5 comentaris:

Daniel Lopez ha dit...

Casi,casi se parece a alguna carrera de pros. en Portugal donde de pronto se cruzan coches o vienen en sentido contrario...ver para creerlo.

Juan de Dios ha dit...

es que es increible como pueden admitir una prueba asi en la fede.de todas maneras vosotros tambien ........es que ......jejejeje es broma.
un saludo jordi y menos mal que ha inperado el seny.

jordimasfepesa ha dit...

no conec les proves de portugal dani, però m'he faig una ideea.
Juande! al principi pensava que anirien cotxes per davant parant el transit, de fet ho comentavem els que estavem per allà, pero quan vam començar...!!!!
era per flipar!
jo tampoc entenc com és poden permetre coses així! ja et dic jo que si això ho organitza un d'aquí no li deixen fer ( i em sembla molt bé que no li deixin fer) però ja se sap, que les coses que venen de fora sempre son millors!! ja i ja!

Ernesto ha dit...

per acollonir-se, no? Increible...

Albert Olivé ha dit...

Déu ni do!!!
Aquests francesos estan ben grillats!