diumenge, 14 de febrer del 2010

Saturday Classic

Dissabte aprofitant que esava a Sant Joan vaig recordar vells temps i vaig fer la Saturday Classic. Unes sortides que feiem cada dissabte a les 10h del matí sortint del pont de ferro de manresa. Alló eren carreres encovertes, jejejeje! hi havia dies que ens juntavem més de 20 ciclistes. Quins temps!!! Aquí l'alt de les Vilaredes, on fins i tot hi havia una ratlla a terra... i arribant a manresa l'esprint final!! Fins hi tot a la botiga bicis Pesarrodona penjavem les classificacions!!! brutal!!! I com que amb la Saturday classic no en vaig tenir prou vaig anar a pujar a Castelltallat, un port de 15 Km que m'encanta...
Aquí un bosc molt dens... que per desgracia va sofrir una danys gairebé irreparables l'estiu del 94.
Aquí és veu perfectament el pas del foc, al fons el bosc en perfecte estat i en un terma mig els pins petits, que satisfactoriament van creixent mica en mica...