dissabte, 5 de març del 2011

4 de 6

Quatre de sis, sis dies he pujat a la bici aquesta setmana i quatre han estat de ciclisme "indor".
Dilluns i dimarts va tocar la tramuntana i vaig decidir fer rodets, dimectres va tocar la social de "l'esperance" . Feia temps que no corria una carrera amb tantes caigudes. Des d'aqui anims a l'Amat que va tenir una de les caigudes més espectaculars que recordo i a en quim rodriguez que es va trencar la clavicula. ràpida recuperació als dos!!!
Al final jo vaig allargar despres de la cursa i em van sortir 160 km.
Dijuos pluja i divendres també, o sigui que dos dies més de rodets.
Avui tenia clar que sortiria si o si! i he sortit sense vent ni sense pluja!!
AMb unes ganes increibles que sigui dissabte!!! sabadell ens espera!!
gassssss a la burra!!!

2 comentaris:

Amat Artigas Personal Blog ha dit...

Gràcies pels ànims Jordi, després de la trinxada al meu cos, espero en breu poder tornar a rodar amb volaltres. Continuo per casa descansant ja que fins i tot em costa caminar. Segueix amb els teus entrenaments i segur que et donaràn resultats! Salutacions desde el Pla de l´Estany, amic! @Amatstrong.

TONI TIRADO ha dit...

Avui Jordi he sortit amb el Victor Labrador (company teu d'equip) i més gent i hem fet el recorregut de la cursa del proper Diumenge a Sabadell.
MOlt dura la cursa.