dijous, 17 de març del 2011

Persecució?

Aquí us deixo aquest enllaç que parla sobre els controls que es passen en els diferents esports. Em sobta veure com en determinats esports es passen uns controls ridiculs, i encara em sobta més veure com no es passa cap control antidopatge de sang, que es on es pot trobar més substancies prohibides. Al futbol son uns 1300 al any 2009 per uns 8000 en ciclisme. Al futbol 0 de sang, en ciclisme més de 7000. Crec que els numeros parles per si sols i si mirem el porcentatge de controls fets i possitius donats crec jo que les coses canviarien, peró clar, aixó no interessa. Em reventa veure com torturen el nostre esport, com el maxaquen, com en malparlen... estic d'acord que els corredors que el practiquem i tenim un porcentatge de culpa, peró res més que aixó, el linxament que estem patint es cosa dels mitjans de comunicació!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Jordi, estic d'acord, pero el futbol ven molts diaris i moltes hores de TV, i el ciclisme...
És una pena, estic amb tu, ojalà fessin més controls en tots els esports per igual, el que passa és que potser taparien més positius i ens quedariem igual...

Sergi H.

Victor ha dit...

Ja ho he deixat dit en el mateix enllaç que has penjat tu en el facebook. Pero es que no hi ha dret, aixo si va de conya que es publiquin aquestes coses perque avui a la universitat varies persones ja m'han fet el comentari de com pot ser que es faci aquesta separació entre esports. A veure si sequilibra la balança i deixen de tractarnos com el colectiu dels delincuents. Que prou patiment tenim amb les remades que ens fotem! Ens veiem dissabte. GAS!