diumenge, 20 de juny del 2010

La pobla de Mafumet i campionat de Catalunya

Bon balanç personal del cap de setmana, molt millor a la Pobla que no pas a Cervera. Dissabte vaig poder entrar en el tall bó després de entrar per radere i patint molt. Al final vaig entrar enampat fins les orelles pero content. Avui a Cervera amb més cor que no pas forçes s'ha fet el que s'ha pogut i no em aconseguit poder possar cap corredor de l'equip davant. Em quedo amb un parell de coses del cap de setmana, una de bona i una altre que no entenc. La que no entenc va passar el dissabte a la Pobla, i és que anant dos corredors escapats i el grup en el qual circulava jo a poc més d'un minut i on dos equips tenien una representació de 4 corredors només un d'ells, el serveto de Lleida, xapeau, va donar la cara i va intentar agafar els escapats, l'altre, l'ajuntament de Tarragona no ho va fer... i la bona, veure com un corredor és capaç d'estar els dos dies en l'escapada bona i donant la cara, un corredor veterà, que treballa, i que seguramant no entrena tot el que voldria però que gràcies a la seva il.lusió i a la seva maners d'entendre el mon de la bicicleta és capaç d'estar sempre entre els millors. Em trec el barret altre cop davant d'ell!! Xapeau Juande!

7 comentaris:

Javi Garcia ha dit...

Jordi yo tu puc explicar perque no vam tirar, perque no teniam a cap home rapid per si s'arribes al espring i l'unica opcio que teniam era de que el serveto ens apropes el maxim posible als escapats i probaro de lluny. Si ens haguesim pusat a tirar a lo millor haguem atrapat al escapats pero despres no haguesim pugut fer res al espring ... ja que anaban Juande, Font, Charly, ...

jordimasfepesa ha dit...

Bueno, discrepo d'aquest plantejament però tot es respetable, jo dono el meu punt de vista i penso que si no s'atrapaven els 2 escapats segurissim que no guanyaveu la carrera, de l'altre manera potser si...
enhorabona per la teva class.!

Javi Garcia ha dit...

Moltes gracies Jordi! la veritat esque cuant vam acabar la cursa no estaba gents content de no haber-ho intentat atrapar, pero eran ordes d'equip ...

Trueno ha dit...

Juande és tot un veterà que té un experiència brutal en el ciclisme català!! les carreres no són cap secret per ell!

Jordi jo crec q si no tenien cap home ràpid els Tarragona feien be d'estar-se quietets, en ciclisme no es bo gastar els corredors si no tenen una bala a la recàmara. Es clar que això es pot vincular a ser poc competitiu, pero es tracta de jugar les cartes i sta a l'espectativa tb n'és una bona!
Mira la Volta a Suïssa, Armstrong no ha migut ni mig dit i ha fet 2n!! jajaj

Juan de Dios ha dit...

Discrepo muuuuuuuuchisiiiiiiiiiiiiiiimo de javi y de trueno.
Mira javi si uhna cosa teneis que aprender es que hasta que no se llega a meta no hay nadie favorito.Si no tirais no tendrias la opcion de ganar,que se la poneis a huevo a otros,da igual.Vosotros,los mas jovenes,debeis luchar siempre sin mirar que o quien es el corredor que va delante.Ademas nunca se sabe lo que puede pasar estando delante,rampas-pajaras o simplemente mas fuerte.Las carreras,como bien se puede ver en pros,no las gana el mas rapido y si el que tiene mas ambicion o ilusion.OTRA cosa son las tacticas de equipo,hay no me meto.

Gracias Jordi pero para mi el crack eres tu.Aunque quede peloteo,a mi me ganas cada dia demostrando que le hechas un par de cojones en cada carrera y es,aunque no te lo creas ,contagia a cualquiera

Unknown ha dit...

jo estic am en juande amb els dos aspectes: si no vas a davant segur k no guanyes, i tb penso k "xinxeta" ets un putu crack, per la manera k tens de correr, per la ilusio k hi poses, les ganes, el bon rotllo k transmet, el companyerisme i moltes altres coses k em descuido.

aupa, ens la veiem dissabte

Sergi H. ha dit...

Gracies pel comentari, pero només vaig manar el que crec que haviem de fer. Javi, dir que el Charly és rapit... denota la teva inexperiéncia, pero bé, eren ordres, lo que tu has dit.
Jo com a director no pensava en si tenia un esprinter, només pensava que habien dos corredors més al davant i això significava no guanyar la cursa, per tant la lógica era tirar del carro, i més tenint majoria, hagués sigut de "ruïns" el no fer-ho. Acabo dient lo que et vaig dir Jordi, jo no necessito cap medalla, els resultats de les curses són sempre dels corredors, tant en lo bó com en lo dolent, a la postre sou els que pedaleu, aqui els directors no hi tenim res a fer... Salut a tots.