dijous, 10 de juny del 2010

recuperant....

segona excurssió de la setmana, avui millor que dimarts, fins i tot m'he quedat amb ganes de fer més, però amb un parell d'hores a un ritme que fins i tot en algun moment de relaxament m'ha semblat veure en "chanquete".
dues hores a ritme molt lent donen per molt, i sobretot per pensar...
Pensar en el mon en que vivim, on cada dia és més evident que el peix gros és menja el petit, on els proletaris em de pagar la mala gestió de la gent de molt de poder i el més trist de tot és que l'abaricia i sobretot l'especulació ens ha portat fins aquí.
A nivell d'empressa la crisis la paguem els que estem en l'esgraó més baix, tan se val el que tu diguis o facis, nosaltres som els culpables perquè cobrem molt més que en altres paisos i clar... o ens rebaixem el sou o potser l'empresa marxarà terra enllà.
És l'historia de sempre, l'historia de la manipulació a la que estem sotmesos tots plegats, a la dictadura encoverta en que vivim on la vaga és practicament impossible ja que si fem vaga no arribem a final de mes i no podem pagar l'hipoteca.... on tots estem sotmesos a una mena de menjada de coco on els mitjans expliquen coses que res tenen a veure amb la realitat i on la telebasura mante a la gent entretinguda i no pensin en el que de veritat haurien de pensar. Solucions per la crisis?
presó als lladres especuladors i que tornin tot el que han robat, abolició de la monarquia i tot el que hi ha radere, desaparició de l'exercit, desaparició de funcionaris vividors amb sous estratosferics, i possar fi a la globalització... pensaments en veu alta que em faig sobint...
Sort en tinc d'aquests maravellosos paissatges que espero que cap cabró em tregui de la meva vista. En fi, que espero recuperar bé per al cap de setmana del campionat de catalunya.. ens veiem allà!!!!

1 comentari:

Albert Olivé ha dit...

Un gran post Jordi.
Per tot plegat i rubricat amb aquestes dues fotos tant xules.