dijous, 8 de juliol del 2010

L'Edat

Avui llegint un comentari de la prensa on Petachi li havien dit que quan va guanyar l’altre dia havia guanyat un vellet vaig pensar en fer un escrit sobre l’edat. Personalment penso que no hi ha edat per a res, que la falta de “joventut” es pot suplantar amb mil i una coses com per exemple, la veterania, l’experiència, les ganes, la il·lusió i un llarg etc de coses. Nomes mirant el tour veus a corredors veterans que aspires a guanyar etapes i a guanyar el tour, Amstrong, Vinukorov, Sastre, Petachi... De vegades tinc la sensació que això molesta i més encara en la nostre categoria. Un dia, en la sortida d’una cursa, al campionat de catalunya vaig sentir a una mare que deia “clar, el meu nen te que córrer amb aquests corredors tan grans i clar....” evidentment no li vaig dir res però vaig pensar que jo quan tenia l’edat del seu nen mai m’havia passat pel cap una cosa així, sempre pensava que podia apendre dels veterans. En fi, suposo que deu ser qüestió d’edat!! Un dia també parlant amb un corredor m’explicava que en la seva disciplina volen anar apartant els corredors veterans per donar pas als joves i jo vaig pensar que això estava bé, però ell em va dir que no hi havia cap jove que el pogués guanyar i jo li vaig dir que com podia ser que si el jove no és millor que el gran vulguin fer una cosa així?!?! Hi ha coses que per més que els hi dono voltes no les entenc. Un dia parlaré dels filials del equips pro’s que al cap i a la fi també ve relacionat amb aquest tema de l’edat. Avui entreno del bons, amb una calor que m'ha fet arribar a casa amb la llum vermella Aqui pujant sant Grau i avanç ja havia pujar l'ermita de l'Erm a sant feliu de Guixols El juny la falç al puny!!!!
L'ultim portet, santa Pelaia amb una calor extrema i una calixa que no em deixava veure el mar
I l'ultima serie del dia!! una dutxa a mi i al flaix!!! jejejeje

2 comentaris:

Juan de Dios ha dit...

los veteranos.........esa rara avis........
vaya entreno y seguro que no has pasado calor por esa zona jajajajaj.

jordimasfepesa ha dit...

pues he passat calor però he disfrutat com un nen!!
per cert, tu ets un abuelete no?jajajajajjajajajjajaja!!!
ui i guanyes carreres i tot? jejeje